אריאל: "במקרה של כתב אישום – נתניהו צריך לצאת לנבצרות"

בנצי לייזרוביץ No Comments on אריאל: "במקרה של כתב אישום – נתניהו צריך לצאת לנבצרות"

שר החקלאות אורי אריאל אומר כי על ראש הממשלה לצאת לנבצרות במקרה של כתב אישום "גם אם יוגשו כתבי אישום ראש הממשלה לא צריך להתפטר"

שר החקלאות אורי אריאל צילום: צילום: ישראל ברדוגו
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר החקלאות אורי אריאל שוחח עם ישי שנרב בכנס בשבע והתייחס לנושאים שעל סדר היום. באשר להתנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו תחת חקירות, אמר אריאל: "גם אם יוגשו כתבי אישום ראש הממשלה לא צריך להתפטר. מי יחזיר אותו אם יתברר שאין דבר מאחורי ההאשמות? במקרה של כתב אישום עליו לצאת לנבצרות אך לא להתפטר".

הוא אף מתייחס להכשרתה של חוות גלעד. "זה לא מספיק. זה מאוחר מדי. אבל אני מזמין אתכם לבוא לשטח ולראות את הטרקטורים שמכשירים את הקרקע לבניית חמישים יחידות דיור חדשות". ובעניין נתיב האבות אומר אריאל: "ראשית שיהיה ברור שלא מפנים את היישוב. אלא הורסים חמשה-עשר בתים. מה לעשות, יש חוק במדינת ישראל. אבל אלה הם חוקי סדום. אני לא אומר את זה קטגורי, אני אומר על פסק הדין הזה, שאפילו שהתושבים מוכנים להרוס את החלק שנמצא לכאורה על קרקע ערבית, השופטים לא מוכנים לקבל את הצעתו ודורשים שיהרוס את כל הבית".

אריאל, בעצמו שר בממשלה, אומר כי יש תב"ע מאושרת ויש להתחיל מיידית לתכנן ולבנות אותה. בקהל היו שתהו מדוע הוא אומר מה יש לעשות ולא טרח לעשות זאת הן בתפקידו הקודם כשר שיכון והן בתפקידו הנוכחי כאחראי על החטיבה להתיישבות. אריאל טוען כי טענות לפיהן הבנייה ביו"ש נעשית שלא כחוק אינה נכונות כלל ועיקר.

על המשך השותפות עם הבית היהודי אמר אריאל, "אנחנו בעד אחדות ואנחנו פועלים על זה כל הזמן. אבל כאשר אנחנו פונים יום אחרי יום ולא מקבלים תשובות, אנחנו לא שוללים את האפשרות ללכת לבד. אנחנו לא נחכה לרגע האחרון של הגשת הרשימות. ברור שאנחנו רוצים אחדות משום שאנחנו יודעים שיש לה כוח יותר אלקטורלי". ככל הנראה אריאל התכוון לשחרר לאוויר איום נחרץ יותר, אך חזר בו ברגע האחרון. "אני מחפש את המילה המתאימה, כזו שלא תזיק לטובת העניין".



0 תגובות